NO/SHOW POLICY

Beste klant,

Doordat het erg druk is in de salon moeten wij vaak nee verkopen, dit vinden wij zelf erg vervelend en doen dit niet graag.

Nu komt het voor dat klanten soms 1,5 week moeten wachten,
Daarom geld het advies,
plan zo snel mogelijk een vervolgafspraak.

Mocht je een dag of avond vrij zijn in de week is het makkelijker als je direct na je afspraak een nieuwe afspraak plant op een van die dagen.
Zo voorkomen we teleurstelling.

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je je afspraak vergeet of dat er onverwachts iets tussen komt waardoor u alsnog niet de mogelijkheid heeft om naar de afspraak te komen. Dit overkomt ons ook wel eens, en dat is ook menselijk.

Echter mocht het meerdere malen voorkomen dat u uw afspraak vergeet aftemelden, zullen we bij het NIET afmelden van uw afspraak ook wel een NO-SHOW, het bedrag wat staat voor uw behandeling volledig aan u in rekening brengen.
Onze tijd is nu eenmaal erg schaars en er is vaak een wachtlijst.

Hoop op jullie begrip.
Team Haarstudio Ambiance.